FUN @ Militari Shopping

V-am mai spus ca ador sa pictez? Am inceput cam acum un an si de atunci a devenit ceva care ma reprezinta si una din activitatile mele preferate. Este extrem de relaxant, dar si o modalitate de exprimare foarte buna, accesibila oricui. Panza si plansa de desen nu tin cont de cat de talentat crezi ca esti, ci doar iti ofera un spatiu in care sa te joci. How cool is that? :)

Si pentru ca iubesc culorile, nu puteam sa nu particip la un workshop vesel, organizat de Asistenta de Shopping de la Militari Shopping din Bucuresti. Invitatia promitea sfaturi despre crearea outfit-urilor de primavara, dar si un atelier de pictura pe textile. Iar promisiunea a fost onorata! Intr-un cadru amenajat ca un dressing modern, Andreea Blaj, asistenta de shopping si ajutoarele ei ne-au primit, ne-au sfatuit in legatura cu cele mai potrivite tinute pentru acest sezon si ne-au propus sa ne cream propria esarfa, cu ajutorul culorilor. Eu am ales culori vii si cuvinte "inspiring" pe care le-am scris printre dungile colorate, iar la final am amestecat ce mi-a ramas si mi-am imprimat palmele pe un tricou alb.

A fost distractiv, au fost cateva ore vesele, alaturi de persoane foarte creative, iar evenimentul mi-a placut foarte mult pentru ca a fost interactiv si ne-a permis sa ne implicam cu adevarat. Au fost multe premii pentru toata lumea si sunt convinsa ca fiecare a plecat cu o amintire frumoasa. Pentru mine sigur a fost asa! Iar un astfel de eveniment este binevenit in agenda mea oricand, e ca o pauza de relaxare intre alte evenimente unde atmosfera nu este atat de "friendly".


Daca aveti nevoie  de sfaturile unui profesionist si va faceti cumparaturile la Militari Shopping, cautati-o pe Andreea! Ea va va ajuta sa gasiti ceea ce cautati, in functie de buget, preferinte si stil si va va sfatui cum sa combinati piesele vestimentare, fara ca acest lucru sa necesite vreun efort financiar. O gasiti aici: http://www.facebook.com/AsistentaDeShopping

So...have fun si incercati exprimarea in culori!